GÜL İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ KURUM HİZMET STANDARTLARIMIZ | |||
SIRA NO | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER | HİZMETİN GERÇEKLEŞME SÜRESİ |
1 | lkokul ile Anasınıfı Öğrenci Aday ve Kesin Kayıt, Anasınıflarında Ücretsiz Kayıt Yapılması |
1- Dilekçe 2- Başvuru Formu 3- Nüfus Cüzdanı Aslı Yada Fotokopisi 4- Acil Durumlar Başvuru Formu 5- Sözleşme 6- Şehit, harp malülü ve muharip gazi çocukları olduğunu gösteren belge (66-68 aylık çocuklar için, velilerinin isteği üzerine dilekçe ile 1. sınıfa kayıtları yapılabilir. Acil durum başvuru formu ve sözleşme anasınıflarında kesin kayıt esnasında doldurulacaktır. Şehit, harp malülü ve muharip gazi çocukları için 10/1 oranında ücretsiz kayıt yapılacaktır.) |
30 DAKİKA |
2 | Anasınıfları ve İlkokullarda Çocuk Kulüpleri İçin Başvuruların Alınması |
1- Dilekçe 2- Kayıt Formu 3- Acül Durum Başvuru Formu Kayıt ve formu ve acil durumlarda başvurulacak kişiler formu, başka okuldan okulumuz çocuk kulübüne kayıt yaptıracak anasınıfı öğrencileri için istenilecektir. |
15 İŞ GÜNÜ |
3 | İlkokulurda Sınıf Tekrarı İsteği Başvurusunun Yapılması | 1- Veli Dilekçesi | 3 İŞ GÜNÜ |
4 | Öğrenci İzin İsteği | 1- Veli Dilekçesi | 15 DAKİKA |
5 | Ana Sınıfı Ücret İadesinin Yapılması | 1- Veli Dilekçesi | 3 İŞ GÜNÜ |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. İlk Müracaat Yeri: Okul Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri: İl Milli Eğitim Müdürlüğü İsim: SONER AKYILDIZ İsim: Ünvan: Okul Müdürü Ünvan: Adres: Atatürk Mahallesi 8. Duygu Sokak No3 UŞAK Adres: Telefon: 0 276 231 55 77 Telefon: E Mail: gulio.meb.k12.tr E Mail: |